Menu
A+ A A-

Päivän ravintovinkki: ihonhoito ja ravinto

kookosIho-ongelmien kanssa taistelevien kannattaa kurkistaa mitä lautaselle laittaa. Kookosöljy sopii ihonhoitoon ulkoisesti käytettynä. Alla muita iholle hyödyllisiä ainesosia.

Tarkat määrät voi tarkistaa Finelin palvelusta, jossa voi tarkastella mistä kutakin vitamiinia saa.

A-vitamiini (maksa, maitotuotteet, ravintorasvat ja kasvikset)
B-vitamiini (maksa, kala, liha ja maito)
C-vitamiini (kasvikset, hedelmät ja peruna)
E-vitamiini (kasviöljyt, täysjyvävilja ja pähkinät)
D-vitamiinit (kalat, vitaminoidut maitotuotteet, margariinit ja kasvirasvalevitteet, muista myös d-vitamiinilisä)
Sinkki (täysjyvävilja, pähkinät ja naudanliha)
Myös kollageeni, alfalipoiinihappo, resveratrol, viherjauheet, maitohappobakteerit ja hivenainevalmisteet ovat iholle hyväksi.

Käy tykkäämässä meitä Facebookissa tai Instassa, niin saat vinkit aina heti tuoreeltaan. Helppo tapa säästää rahaa ja syödä hyvin. Löydät meidät myös Twitteristä ja Pinterestistä.  #ruoka ja #juoma #iho #ravinto #vitamiinit
Kuva BigstockPhoto, lähde Fineli.fi

Evstekysely END-->